مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-07ورزشي

رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 آغاز می شود


رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 از دی ماه در استان های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران آغاز می شود و تا فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

- به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: پنجمین دوره رقابت های استارت اپی اینوتکس اینوتکس پیچ ، با مشارکت فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، از 30 دی ماه آغاز می شود و تا 25 فروردین 1401 در استان های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران ادامه دارد.

وی ادامه داد: اینوتکس پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارت اپی با حضور تیم های خلاق و نوآور از شهرها و استان های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری در کشور برگزار می شود.

عباسی فشمی درباره رویداد سیکاپ نیز گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت ها و استعدادهای آن ها از طریق ایجاد موقعیت های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می شود.

ایجاد توازن مناسب بین استان های کمتر برخوردار و توسعه یافته در اینوتکس پیچ ایمان محمدعلی، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ گفت: هر سال شهرهای جدیدی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 آغاز می شود

رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 آغاز می شود