مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-07سياسي

استان تهران در حاشیه نشینی و بافت فرسوده، رتبه نخست کشور را دارد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: استان تهران درخصوص حاشیه نشینی و بافت فرسوده رتبه نخست را در کشور دارد لذا در موضوع ساخت و ساز غیرمجاز بسیار با حساسیت برخورد می شود و جزو خطوط قرمز استانداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علیرضا طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار کهریزک اظهار کرد: استان تهران رتبه نخست حاشیه نشینی را دارد و مدیریت شهری این مجموعه باید به سمت اقدامات فرهنگی و اجتماعی حرکت کند.

وی گفت: هرچه ارتباط مدیران و مردم کمتر شود شاهد مشارکت بیشتر شهروندان خواهیم بود لذا باید به این نتیجه برسیم که به دنبال شهروند سازی باشیم زیرا که شهروندان ذخیره های ارزشمندی در تصمیم گیری هستند و باعث افزایش دموکراسی و قانونمداری می شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: شهرسازی باید به درآمد پایدار دسترسی پیدا کنند و ابتدا شناسایی در آمد پایدار را سرلوحه قرار دهند و از هزینه های غیرضرور بکاهند.

طاهری نسب تصریح کرد: شناسایی گلوگاه های فساد باید مورد توجه خاص و ویژه باشد و همچنین مدیریت کارفرمایی باید به سمت برون سپاری پیش رود و از بخش خصوصی حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان تهران در حاشیه نشینی و بافت فرسوده، رتبه نخست کشور را دارد

استان تهران در حاشیه نشینی و بافت فرسوده، رتبه نخست کشور را دارد