مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-07فرهنگي

اولین جشنواره فرهنگ و هنربومی «لامِردون» در فارس برگزار می شود


لامِردون به عنوان اولین جشنواره فرهنگ و هنر بومی جنوب از 18 لغایت 22 آذرماه سال جاری در استان فارس، برگزار می شود.

- ، با اشاره به ایده برگزاری نمایشگاه لامِردون بیان کرد: در قدم اول، طی نشستی که با بانوان رابط ادارات داشتیم طرح اقتصاد بومی، هویت لامردی، اشتغال ملی، آشنایی و پاسداشت اداب نیاکان و زندگی سالم بیان و مقرر شد هر اداره، در زمینه ای که می تواند همکاری لازمه را انجام دهد؛ خوشبختانه ادارات، انجمن های هنری و مردم نهاد و صنایع از پیشنهاد ارائه شده حمایت کردند.

وی افزود: در قدم دوم کارآفرین را شناسایی و برای حضور در چنین جشنواره ای دعوت کردیم و بدین ترتیب جشنواره رویه جدی تری به خود گرفت و کارگروه های مختلفی چون روابط عمومی و کمیته تبلیغات، مالی و پشتیبانی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، غذاهای محلی و بنیاد آفتاب، کودکان، گویش محلی و مراسم سنتی، موزه ها و گردشگری، مدیریت، محیط زیست و اجرایی و افتتاحیه شکل گرفت.

صداقت با نیم نگاهی به نامگذاری این جشنواره تصریح کرد: برای نامگذاری نمایشگاه یک طوفان فکری شکل گرفت و این میان لامِردون به عنوان اسم منتخب با رأی اکثریت اعضا برگزیده شد.

دبیر جشنواره لامِردون از استقبال بی نظیر متقاضیان برای حضور در این جشنواره خبر داد و گفت: با اعلام فراخوان برگزاری جشنواره و واگذاری غرفه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره فرهنگ و هنربومی «لامِردون» در فارس برگزار می شود

اولین جشنواره فرهنگ و هنربومی «لامِردون» در فارس برگزار می شود