مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-07فرهنگي

افتتاح نمایشگاه «همین دست افشانی حروف»/ 13اثر در یک ساعت فروش رفت


سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در افتتاحیه نمایشگاه «همین دست افشانیِ حروف» از برپایی مجازی این نمایشگاه و همچنین فروش تعدادی از آثار در ساعت اولیه خبر داد.

- خبرنگار مهر ، نمایشگاه خط و نقاشی خط همین دست افشانیِ حروف پیش از ظهر سه شنبه 16 آذرماه به مناسبت روز دانشجو به دبیری و کیوریتوری روح الله دلخانی در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

در راستای تکریم روز دانشجو، دانشکده هنر و گروه گرافیک دانشگاه سوره در همکاری با مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان همین دست افشانیِ حروف کرده است که در این نمایشگاه بیش از 100 اثر از خط نگاره ها و نقاشی خط های فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه سوره و هنرجویانِ روح اله دلخانی استاد خوشنویسی روی دیوار رفت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری درباره این نمایشگاه گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با دانشگاه سوره داریم که ثمره آن برپایی نمایشگاه های هنری است و البته در انتخاب آثار برای نمایش، سخت گیری هایی داریم.

این آثار انصافاً کارهای خوبی هستند که به موضوعاتی چون روایات و آیات قرآنی، اشعار شاعران مطرح ایرانی و همچنین آثار تزیینی پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه «همین دست افشانی حروف»/ 13اثر در یک ساعت فروش رفت

افتتاح نمایشگاه «همین دست افشانی حروف»/ 13اثر در یک ساعت فروش رفت