مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-07فرهنگي

ساخت سریالی در ژانر وحشت


ساخت سریال «اهل هوا» که در ژانر وحشت و رمزآلود ساخته شده به پایان فیلمبرداری رسیده و قرار است از شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

- ساخت سریال اهل هوا که در ژانر وحشت و رمزآلود ساخته شده به پایان فیلمبرداری رسیده و قرار است از شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، فیلمبرداری سریال نمایش خانگی اهل هوا به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی علی مجیدی که مدتی پیش کلید خورده بود، به تازگی به پایان رسیده است.

این مینی سریال شش قسمتی که در ژانر وحشت و رمزآلود ساخته شده، روایتگر داستانی پر ابهام است که به قلم فرناز زارعیان و کریم لک زاده به نگارش درآمده و به تازگی مراحل فنی خود را برای پخش از یکی از پلتفرم ها آغاز کرده است.

بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی می کنند، عبارتند از: پژمان بازغی، همایون ارشادی، نوشین مسعودیان، حامد نجابت، رها سلیمانی، ماهان عبدی، تاجیه صوباتی، اصلان شاه ابراهیمی.

کریم لک زاده کارگردانی قمار باز ، دختری در میان اتاق ، کله سرخ ، قیچی ، ماچ سینمایی و شیرجه بزرگ را در کارنامه خود دارد.

علی مجیدی تهیه کننده نیز به تازگی در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان به عنوان مجری طرح و سرمایه گذار حضور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریالی در ژانر وحشت

ساخت سریالی در ژانر وحشت