مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-07فرهنگي

معاونت هنری از انوار تا سالاری


محمود شالویی پس از دو ماه اداره کردن معاونت هنری در مقام سرپرست و عزل و نصب های متعدد در این معاونت و در حالی که تا ساعتی قبل هم با همین عنوان در مراسمی حاضر بود و انتظار می رفت حکم معاونت به نام خودش ثبت شود، - جای خود را به محمود سالاری داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرانجام پس از چند ماه اداره شدن امور با سرپرست منصوب شد و محمود سالاری که در سوابقش معاون دانشگاه صدا و سیمادر دهه 80، مدیرکل دفتر مطالعات و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل و رییس هیات مدیره بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، عضو هیات امنا و نایب رییس هیات مدیره موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و نیز عضو هیات مدیره موسسه خانه کتاب دیده می شود به جای محمود شالویی حکم گرفت.

شالویی که شهریور ماه امسال پس از استقرار رسمی دولت و وزرایش، حکم مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را - با حفظ مسئولیت دبیری شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی - از محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) گرفته بود، چهارم مهرماه با حفظ سمت های قبلی سرپرست معاونت امور هنری هم شد.

ابتدا به نظر می رسید این حکم سرپرستی موقتی باشد، ولی در عین حال شنیده می شد که خود شالویی اصراری بر ترک این جایگاه ندارد، به همین دلیل پیش بینی می شد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت هنری از انوار تا سالاری

معاونت هنری از انوار تا سالاری