مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:002021-12-07سياسي

چالش های حوزه زنان و خانواده البرز با وحدت اجتماعی قابل حل است


مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز با تجلیل از نقش تصمیم سازی مجامع مشورتی زنان گفت: چالش های حوزه زنان و خانواده البرز با خردجمعی و وحدت اجتماعی در استان قابل حل است.

- البرز - مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز با تجلیل از نقش تصمیم سازی مجامع مشورتی زنان، گفت: چالش های حوزه زنان و خانواده البرز با خردجمعی و وحدت اجتماعی در استان قابل حل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم اسماعیلی فرد عصر سه شنبه در جلسه شورای مشورتی بانوان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به ذکر مطالبه مشترک تأسیس پارک بانوان و بازارچه عرضه محصولات تولیدی بانوان در همه شهرستان ها، انتظار می رود مدیریت شهری در فصل بودجه ریزی به این درخواست اولویت دار زنان توجه کند.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز فقدان استقرار پزشک متخصص زنان در برخی از شهرستان های استان را مغایر عدالت در سلامت دانست و پیگیری موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی را در راستای سیاست صیانت از جمعیت ضروری عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به گزارشات خشونت های خانگی، تأسیس خانه امن استان و گسترش مراکز اورژانس اجتماعی در همه شهرستان ها را از سوی بهزیستی و با مشارکت خیرین استان البرز مهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های حوزه زنان و خانواده البرز با وحدت اجتماعی قابل حل است

چالش های حوزه زنان و خانواده البرز با وحدت اجتماعی قابل حل است