مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-08سياسي

فراخوان تربیت راویان مکتب شهید حاج قاسم در گلستان منتشر شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همزمان با نزدیک شدن به دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی با همکاری نهادهای انقلاب اسلامی، فراخوان تربیت اویان مکتب شهید حاج قاسم در استان منتشر شد.

- اظهارکرد: همزمان با نزدیک شدن به دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با همکاری نهادها و ارگان های انقلاب اسلامی، فراخوان تربیت راویان مکتب شهید حاج قاسم منتشر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص اهمیت، اهداف و ماموریت های این طرح افزود: گفتمان سازی و عملیات مشترک و هماهنگ و تبدیل آن به یک جریان قوی و مولد در عمل، ارتقای اخلاق و معنویت در جوانان و مردم جامعه، توانمندسازی قشر مبلغ و جوان دانشگاهی و دانش آموزی و دغدغه مند، لبیک به فرمان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در ایجاد تمدن نوین اسلامی و جهاد تبیین و راه انداختن نهضت حرف آورد به صورت یک کار تشکیلاتی و هدفمند و منسجم از جمله اهداف است.

وی بیان کرد: ارتقای سطح تحلیل و عمل سیاسی مردم و جوانان، تشکیل شبکه نخبگانی فرهنگی در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی، معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی در پهنه مختلف جامعه، تبیین و توصیف ماهیت و چرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تشکیل جبهه راویان و مبلغان در این طرح مد نظر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تربیت راویان مکتب شهید حاج قاسم در گلستان منتشر شد

فراخوان تربیت راویان مکتب شهید حاج قاسم در گلستان منتشر شد