مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-08اقتصادي

مشوق های مالیاتی موجب افزایش تولید می شود


فرماندار شهرستان شاهرود، مالیات را یکی از مؤلفه های اصلی کسب درآمد کشور دانست و گفت: مشوق های مالیاتی موجب افزایش تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان اظهار کرد: مشوق های مالیاتی موجب افزایش تولید خواهد شد؛ بنابراین استفاده از ظرفیت های مالیاتی فرصت مناسبی در جهت رونق تولید است.

وی با تأکید بر برنامه ریزی 5/8 درصد رشد اقتصادی تا پایان سال 1401 گفت: پتانسیل های همواره سرلوحه کار این اداره کل بوده و همه همکاران ضمن تکریم کلیه مؤدیان مالیاتی وصول با اصول مالیات را از سیاست های اصلی کار خود می دانند.

وی ادامه داد: رسیدگی دقیق پرونده های مالیاتی در استان از عوامل اصلی عدالت مالیاتی است و بر اساس اسناد و مدارک ارائه شده توسط مؤدیان مالیاتی کلیه دفاتر رسیدگی و بر مبنای موارد مثبتِ مالیات اخذ می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه در قانون جدید و از سال 1398 به بعد قاعده علی الراس حذف و همه پرونده های مالیاتی بر اساس بانک اطلاعاتی و اظهارات مالیاتی رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های مالیاتی موجب افزایش تولید می شود

مشوق های مالیاتی موجب افزایش تولید می شود