مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-08ورزشي

درخشش پاراتکواندوکار قم با طلای بازی های پاراآسیایی 2021


ورزشکار رشته پاراتکواندو استان قم با درخشش در بازی های پاراآسیایی 2021 جوانان موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این بازی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف آسیایی در بحرین به انجام می رسد و کاروان ورزشی معلولین جوان ایران نیز متشکل از 111 ورزشکار در رشته های مختلف تیمی و انفرادی این بازی ها به میدان رفته است، از قم نیز چند ورزشکار در این دوره حضور دارند.

علاوه بر رشته بسکتبال با ویلچر که خود را به دیدار نهایی این بازی ها رسانده و بخت اول کسب مقام قهرمانی است و چهار عضو تیم ایثار شیمیدر قم در آن حاضر هستند، یک ورزشکار از رشته پاراتکواندو نیز نماینده قم در این دوره از بازی ها به شمار می رود و با ایستادن روی سکوی قهرمانی برای ورزش قم افتخار آفرین شد.

این ورزشکار مهدی داناییان است که در وزن منهای 80 کیلوگرم عضو تیم اعزامی پاراتکواندو ایران به این دوره از بازی ها است و با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان 2021 در منامه بحرین دست پیدا کرد.

این موفقیت برای داناییان ورزشکار جوان و آینده دار پاراتکواندو قم در حالی رقم خورد که امتیاز بازی های پاراآسیایی جوانان G2 است و به نفرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش پاراتکواندوکار قم با طلای بازی های پاراآسیایی 2021

درخشش پاراتکواندوکار قم با طلای بازی های پاراآسیایی 2021