مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-08اقتصادي

گام دیگر بهره برداری متروی تهران برای بی نیازی از واردات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل با بیان اینکه برای تعمیرات و نگهداری خطوط مترو، - نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ از ساخت و تحویل 500 تن ریل UIC54 برای نخستین بار در کشور توسط صنعتگران ذوب آهن اصفهان، مطابق با استاندارد بین المللی برای استفاده در خطوط درون شهری متروی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل با بیان اینکه برای تعمیرات و نگهداری خطوط مترو، شرکت بهره برداری مترو سالانه به 500 شاخه ریل UIC54 نیاز دارد گفت: تولید این ریل در شرکت ذوب آهن اصفهان در شرایط تحریم، یک اقدام بسیار ضروری و استراتژیک برای توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری است.

وی تصریح کرد: کمبود نقدینگی و تحریم ها مانع ورود ریل با کیفیت مطلوب شد، اما خوشبختانه در حال حاضربا تولید ریل UIC54 که بر اساس استاندارد های بین المللی، کیفیت مطلوبی دارد شاهد خودکفایی در این بخش هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، با اشاره به اینکه قبلا ریل مترو از اتریش وارد می شد که با شدت گرفتن تحریم ها، به ناچار واردات ریل از کشور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دیگر بهره برداری متروی تهران برای بی نیازی از واردات

گام دیگر بهره برداری متروی تهران برای بی نیازی از واردات