مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-08اقتصادي

اجرای برنامه های توانمندسازی خوشه فرش توسط شهرک های صنعتی خراسان شمالی


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: با اجرای برنامه ها و پروژه های حمایتی از خوشه فرش استان می توان در راستای توانمند سازی فرش بافان گام های موثری برداشت.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: با اجرای برنامه ها و پروژه های حمایتی از خوشه فرش استان می توان در راستای توانمند سازی فرش بافان گام های موثری برداشت.

محسن صابری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پنج برنامه حمایتی جهت توانمندسازی ذی نفعان خوشه فرش استان در سال جاری در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قرار گرفته است.

وی افزود: انجام مطالعات بازار فرش در داخل و خارج کشور جهت شناسایی بازارهای فعال برای فروش محصولات و برندسازی فرش استان در مرحله اجرا است.

صابری با اشاره به این نکته که شرایط کرونا و افزایش فروش اینترنتی و عدم برگزاری نمایشگاه اختصاصی فرش در خصوص فروش محصولات گلیم و جاجیم و .

باعث کاهش فروش محصولات شده اند ، بیان کرد: با حمایت شرکت شهرک های صنعتی توسط مشاور، سامانه فروش برای یکی از ذی نفعان خوشه فرش استان طراحی شده است تا بتواند به راحتی محصولات خود را در این سامانه ارائه نماید.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی استان مستندسازی، تحقیقات و پژوهش در حوزه گلیم و جاجیم استان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های توانمندسازی خوشه فرش توسط شهرک های صنعتی خراسان شمالی

اجرای برنامه های توانمندسازی خوشه فرش توسط شهرک های صنعتی خراسان شمالی