مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-08سياسي

بازاریابی و سرمایه در گردش مهمترین نیاز کارگاه های اشتغال خانگی


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بازاریابی و سرمایه در گردش مهمترین نیاز کارگاه های اشتغال خانگی است که در این زمینه باید فعال تر عمل کنیم.

- ، سردار علی قاسمی صبح چهارشنبه در مراسم بهره برداری از 620 کارگاه اشتغال خرد خانگی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب از 12 سال قبل بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ببان کرد: اقتصاد مقاومتی صنعت پایه نیست بلکه بر محور اشتغال خانگی و توانمندی خانوارها استوار است.

قاسمی با بیان اینکه ایجاد صندوق های قرض الحسنه روستایی یک الگو و کار بسیار خوب است، افزود: از آنجایی که تعاونی ها با چالش هایی در گذشته رو به رو بودند در مورد صندوق ها با مشورت و همفکری قدم برداشتیم.

وی با تأکید بر اینکه در ترویج فرهنگ قرض الحسنه کار نکرده و کار تعاونی را کنار گذاشتیم، گفت: در شرایط تحریم های اقتصادی، صندوق های قرض الحسنه توانسته اند به ویژه به روستاییان و مردم مناطق محروم کمک کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در حلقه تشکیل صندوق ها خوب کار کرده ایم ولی در مورد بازاریابی و سرمایه در گردش محصولات کارگاه های اشتغال خرد خانگی مانع و مشکل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی و سرمایه در گردش مهمترین نیاز کارگاه های اشتغال خانگی

بازاریابی و سرمایه در گردش مهمترین نیاز کارگاه های اشتغال خانگی