مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-08پزشكي

92 درصد فوتی های کرونایی یزد تزریق واکسن نداشتند


مشاور امور اجتماعی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر اینکه هی عذر شرعی و اخلاقی برای عدم تزریق واکسن باقی نمانده است، گفت: 92 درصد فوتی های کرونایی یزد تزریق واکسن نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانست و گفت: بیشترین آمار فوتی های کرونایی مربوط به این دوره بوده و امیدواریم دیگر هرگز شاهد چنین شرایطی در کشور نباشیم.

لطفی با بیان اینکه واکسن کرونا تا حد زیادی از مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا پیشگیری کرد، افزود: از هر 100 نفری که بر اثر ابتلا به کرونا در یزد فوت کردند، 92 نفر واکسن نزده بودند.

مشاور امور اجتماعی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: این آمار قابل تأمل و نشان دهنده اثر واکسن در پیشگیری از فوت بر اثر کرونا است و اکنون با توجه به آگاهی هایی که به مردم داده شده، هیچ عذر شرعی، اخلاقی و انسانی برای عدم تزریق واکسن باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، دولت نیز واکسن را با سهولت در اختیار مردم گذاشته و تنوع واکسن نیز بسیار است بنابراین در این زمینه نیز عذری پذیرفته نیست و اقدام نکردن برای دریافت واکسن، نشانه کوتاهی و بی توجهی افراد است.

لطفی تصریح کرد: حفظ جان ازواجبات است و چون این ویروس واگیردار است باید به خانواده، همکاران و همسایگان هم توجه داشته باشیم زیرا آنها هم به واسطه بی توجهی ما دچار مشکل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد فوتی های کرونایی یزد تزریق واکسن نداشتند

92 درصد فوتی های کرونایی یزد تزریق واکسن نداشتند