مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-08اقتصادي

بسترهای جهاد دانشگاهی برای فناوران فراهم است


معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: فناوران استان از بسترهای فراهم شده جهاد دانشگاهی نهایت استفاده را ببرند.

- مهران محمدی در گفت و گو با ایسنا از ثبت 14اختراع و 3 محصول تجاری شده در مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد و افزود: در مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل 18 شرکت فناور و یک هسته دانش آموزی مستقر هستند که 36 محصوله فناورانه دارند و از این تعداد 14 اختراع ثبت شده و 3 محصول تجاری سازی شده و در مرحله تولید انبوه قرار دارند.

وی با بیان اینکه 2 شرکت دانش بنیان و یک شرکت خلاق در مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل مستقر هستند، تشریح کرد: مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل بسته های حمایتی مانند قرار دادن محل استقرار، تسهیل گری روند اخذ مجوزها، برگزاری کارگاه ها و مواردی از این دست را در اختیار شرکت های فناور قرار می دهد.

محمدی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در دو حوزه پژوهشی و مرکز رشد در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل شرکت کرده است، ادامه داد: در حوزه پژوهشی قابلیت هایی مانند معرفی نمایندگی بانک سلول های بنیادی یا بند خون ناف و همچنین خدمات مرکز ناباروری، طرح تحقیقاتی و مطالعاتی فندق اردبیل، طرح بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل، خط تولید نشاسته حفاری و خدمات آزمایشگاه های کشت باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای جهاد دانشگاهی برای فناوران فراهم است

بسترهای جهاد دانشگاهی برای فناوران فراهم است