مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-08سياسي

روحیه جهادی و توجه به رشد جامعه رسالت اجتماعی دانشجویان امروز


نماینده ولی فقیه در دانشگاه قم با اشاره به کارنامه درخشان دانشجویان در دوران مبارزات انقلابی و جنگ تحمیلی گفت: روحیه جهادی و توجه به رشد جامعه رسالت اجتماعی دانشجویان امروز است.

- ، حجت الاسلام رضا نوروزی سه شنبه شب در همایش مجازی گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو که از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم و با همکاری برخی تشکل های فرهنگی دانشجویی ترتیب یافته بود، با بیان اینکه قشر دانشجو در قبل از انقلاب با تمام قوا در برابر استکبار و استبداد ایستاد گفت: این نگاه دانشجو قبل از انقلاب یکی از پیشران های انقلاب اسلامی بود، دانشجویان به عنوان جوانان متدین و غیور، قبل از انقلاب وظیفه و رسالت اجتماعی خود را به بهترین وجه انجام دادند، بعد از انقلاب نیز جوانان، مؤمن و متعهد دانشجوی ما در فضاهای مختلف این کار را ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه قم با یادآوری اینکه در فضای دفاع مقدس دانشجویان شهید کمی نداریم تصریح کرد: دانشجو در فضای بعد از آن نیز با همان روحیه جهادی و نگاه استکبار ستیزی و توجه به رشد جامعه رسالت اجتماعی خود را دنبال کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش دانشجویان در عرصه جهاد علمی افزود: امروزه اگر جامعه به این پیشرفت ها رسیده است، به طور حتم یکی از پایه های جدی آن دانشجویانی هستند که یک روز دانشجو و بعد هم استاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی و توجه به رشد جامعه رسالت اجتماعی دانشجویان امروز

روحیه جهادی و توجه به رشد جامعه رسالت اجتماعی دانشجویان امروز