مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-08فرهنگي

بیم و امید هنرمندان برای بهره برداری از مجتمع فرهنگی فاروج


مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج که در چند نوبت وعده بهره برداری از آن بارقه های امید را در دل هنرمندان ایجاد کرده بود همچنان ناتمام است و هنرمندان در بیم و امید بهره برداری از آن طی امسال هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج که در چند نوبت وعده بهره برداری از آن بارقه های امید را در دل هنرمندان ایجاد کرده بود همچنان ناتمام است و هنرمندان در بیم و امید بهره برداری از آن طی امسال هستند.

فقر فضای فرهنگی در فاروج، وضعیت این مجتمع فرهنگی را به یکی از دغدغه های جدی اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان تبدیل کرده، و این جا هم فرهنگ مظلوم واقع شده است.

سریال طرح های فرهنگی ناتمام فاروج پایانی ندارد و مجتمع فرهنگی شهر فاروج هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از به سرانجام نرسیدن مجتمع فرهنگی (از مصوبات دور اول سفر هیات دولت نهم به این شهرستان) بود که در سال 85 ساخت آن آغاز و در سال 91 پس از صرف 11 میلیارد ریال اعتبار، به علت آنچه که جانمایی غلط عنوان شده بود، متوقف شد، در آن مقطع مقرر شد این مجتمع برای تغییر کاربری به دستگاهی دیگر واگذار و به هنرمندان وعده داده شد که با تحویل زمینی دیگر و اختصاص اعتبار، ساخت مجتمع در فضایی بهتر پی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم و امید هنرمندان برای بهره برداری از مجتمع فرهنگی فاروج

بیم و امید هنرمندان برای بهره برداری از مجتمع فرهنگی فاروج