مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-08فرهنگي

فروش بیش از 10 هزار بلیط در سینماهای ارومیه طی هفته جاری


رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: مردم ارومیه با سینما آشتی کرده اند.

- احد هوشمند در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به برداشتن محدودیت های کرونایی و بازگشایی سینماها بعد از 2سال خوشبختانه با وجود فیلم های سینمای خوب که بر روی پرده است مردم ارومیه و استان با سینما آشتی کرده و حضور قابل توجهی در سینما داشته اند.

وی تصریح کرد: در هفته جاری بیش از 10هزار بلیط فروشی در سینماهای ارومیه انجام شد که بیشترین بلیط با تعداد 5000 بلیط مربوط به فیلم آتابای است.

هوشمند با اشاره به بازگشایی سینماها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، خاطر نشان کرد: اگر فیلم های خوب در سینما ها اکران شود حتما شاهد روزهای خوب و رونق سینما ها خواهیم بود.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار کرد: کرونا متاسفانه مثل اغلب مشاغل و حرفه ها خسارت 100درصدی به سینماهای کشور به طبع سینماهای استان نیز وارد کرده است و تعطیلی 2ساله سینما درآمد سینما داران را با رکود مواجه کرد.

هوشمند یاد آور شد: با توجه به کاهش کرونا برنامه های که در طول کرونا تعطیل شده بودند از جمله کانون های شعر، عاشیق ها و نمایشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره برگزار می شوند.

وی ادامه داد: تا آخر سال چهارمین جشنواره عاشیق ها با نام مکتب ارومیه که به دلیل کرونا دوسال در برگزاری ان وقفه ایجاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 10 هزار بلیط در سینماهای ارومیه طی هفته جاری

فروش بیش از 10 هزار بلیط در سینماهای ارومیه طی هفته جاری