مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-08سياسي

پولیساریو خطاب به سازمان ملل: در هیچ روند صلحی شرکت نمی کنیم


رهبر جبهه پولیساریو در پیامی خطاب به سازمان ملل ضمن اشاره به استمرار اقدامات مراکش در منطقه صحرا و سکوت این سازمان در برابر آن تاکید کرد که این جبهه در هیچ روند صلحی شرکت نخواهد کرد.

- پولیساریو خطاب به سازمان ملل: در هیچ روند صلحی شرکت نمی کنیم رهبر جبهه پولیساریو در پیامی خطاب به سازمان ملل ضمن اشاره به استمرار اقدامات مراکش در منطقه صحرا و سکوت این سازمان در برابر آن تاکید کرد که این جبهه در هیچ روند صلحی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رادیوی الجزایر، ابراهیم غالی، رهبر جبهه پولیساریو در پیام جدیدی خطاب به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: در شرایطی که مراکش به تحمیل حاکمیت خود بر منطقه صحرا ادامه می دهد، هیچ کسی نباید از ما انتظار داشته باشد که در روند صلحی شرکت کنیم.

رهبر جبهه پولیساریو در ادامه گفت: سازمان ملل نیز همچنان به سکوت مطلق و بی دلیل خود ادامه می دهد.

همچنین غالی اظهار کرد: صحبت کردن درباره ازسرگیری روند صلح در شرایطی که غیرنظامیان ساکن منطقه صحرا و فعالان حقوق بشر در معرض ارعاب و جنایاتی شرم آور قرار دارند، بی معنا است.

او در پیام قبلی خود برای سازمان ملل تاکید کرده بود، استمرار اقدامات مراکش به شدت افق های روند صلح را از اساس نابود می کند و درب را به روی راه حل مسالمت آمیز مورد نظر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیساریو خطاب به سازمان ملل: در هیچ روند صلحی شرکت نمی کنیم

پولیساریو خطاب به سازمان ملل: در هیچ روند صلحی شرکت نمی کنیم