مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-08سياسي

اقامه نماز در مدارس احیا شود


پیشنهاد می شود اقامه نماز در همه مدارس سطح استان احیا و ظرفیت اساتید برای توسعه فعالیت های قرآنی به کار گرفته شود.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای قرآن، عترت و نماز استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: از همه متولیان و دست اندرکاران این حوزه تشکر می کنم.

وی با اذعان به اینکه در طول 43 سال اخیر از ظرفیت سه بخش قرآن، عترت و نماز به نحو احسن استفاده نشده است، گفت: علی رغم اینکه در سراسر دوران تحصیل دانش آموزان، قرآن تدریس می شود اما برخی از عزیزان در تلاوت قرآن مشکل و اشتباهات فاحش دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امید می رود با وجود اساتید قرآن، دارالقرآن و ظرفیت مدارس خاص همچون تیزهوشان و نمونه مردمی فعالیت های قرآنی توسعه و حداقل روخوانی خوبی بلد باشد.

وی با تاکید بر اینکه دارالقرآن ها فعال شوند، افزود: سعی سود که از ظرفیت اساتید در راستای آموزش روخوانی، حفظ، تلاوت و فعالیت های قرآنی استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه اقامه نماز در همه مدارس احیا شود، اظهار کرد: پیشنهاد می شود آیه های قرآن و حدیث های کوتاه در رابطه با آشنایی با عترت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز در مدارس احیا شود

اقامه نماز در مدارس احیا شود