مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-08سياسي

اولین اجلاسیه نماز در مازندران برگزار شد


اولین اجلاسیه سراسری نماز با هدف معرفی ایده های موفق و تجلیل از خادمان و مسئولان پرتلاش این فریضه الهی در ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تبلیغات برای ترویج نماز، بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج نماز از جمله برنامه ها است.

وی بر لزوم توجه بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد.

سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز در این مراسم با تاکید براینکه فریضه الهی نماز باید پرشکوه تر برگزار شودگفت: تمامی حسینه های ما از سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به بیش از سه هزار متر فضای نمازخانه ای در پادگان های استان اظهار داشت: تجهیز و مرمت برخی مراکز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی رییس ستاد اقامه نماز مازندران نیز با بیان اینکه تفاهمنامه ای با دستگاه های اجرایی ترسیم شده است، گفت: سامانه ای به نام سجاده طراحی شده است و تمامی مستندها در آن ثبت می شود.

وی افزود: وقتی معرفت و شناخت داشته باشیم چیزی جز کرنش کردن برابر معبود نخواهیم داشت زیرا فطرت انسان خداجو است بنابراین عزم استانی و ملی برای ترویج فرهنگ و اقامه نماز نیاز است.

وی گفت: اگر عزم خود را به اقامه نماز ببنیدیم دیگر شاهد رانت خواری ها، چپاول ها، دزدی ها، ره صدساله را یک شبه رفتن نخواهیم بود و تنها راه کاهش بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اجلاسیه نماز در مازندران برگزار شد

اولین اجلاسیه نماز در مازندران برگزار شد