مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-08سياسي

دادستان کل کشور: دشمن برای نفوذ بسیار سرمایه گذاری کرده است


دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از وظایف مهم قوه قضاییه و سازمان قضایی نیرو های مسلح جلوگیری و بستن راه های مختلف نفوذ دشمن است، گفت: دشمن برای نفوذ خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح ضمن تبریک به مناسبت و حجت الاسلام والمسلمین صالحی دادستان نظامی استان تهران را تبریک گفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و یادآوری گرامیداشت روز دانشجو، گفت: جایگاه نیرو های مسلح در کشور به گونه ای است که امروز افتخاری برای کشور بوده چرا که نیرو های مسلح در حوزه های مختلف سنگربان و نگهبان این کشور هستند.

وی با بیان اینکه سازمان قضایی نیرو های مسلح به لحاظ صیانت از این نیرو های ارزشمند مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، بیان داشت: سازمان قضایی نیرو های مسلح می تواند نقش زیادی در سلامت نیرو های مسلح با همکاری و هماهنگی فرماندهان خود داشته باشد.

دادستان کل کشور ادامه داد: یکی از وظایف تعریف شده در قانون اساسی برای قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از آسیب هایی است که مجموعه شهروندان کشور را ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: دشمن برای نفوذ بسیار سرمایه گذاری کرده است

دادستان کل کشور: دشمن برای نفوذ بسیار سرمایه گذاری کرده است