مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-08سياسي

دست های پشت پرده تکدی گری در کرج باید رو شود


جولان متکدیان چهره شهر را نازیبا ساخته است و از آنجایی که تکدی گری جرم محسوب می شود باید دست های پشت پرده تکدی گری رو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرخبرگزاری مهر، غفور قاسم پور در جلسه ساماندهی متکدیان با طرح این سوال که مگر آسیب اجتماعی اولویت نیست؟ که دستگاه های متولی از مسؤلیت شانه خالی کنند، گفت: کمپ ماده 16 استان بعنوان محل نگهداری و غربالگری متکدیان پیش بینی شده است و دستور العمل مشخصی هم دارد، شهرداری های شهرستان باید برای تأمین اعتبار جهت راه اندازی این کمپ استانی از سهم بودجه های اجتماعی و فرهنگی در این زمینه مشارکت داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه استاندار البرز نگاه اجتماعی ویژه ای دارند و زمان آن فرا رسیده تا شاهد تحولی در حوزه مسائل اجتماعی باشیم.

فرماندار کرج تصریح کرد: تکدی گری طبق قانون جرم است و پروسه جمع آوری معتادان متجاهر در کلانشهر کرج و بازگشت دوباره آنها به سطح شهر تکراری شده است؛ لذا باید بانک اطلاعاتی تهیه شود تا اگر فردی یکبار به کمپ ارجاع شد در صورت تکرار جرم روانه زندان شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور معتادان متجاهر چهره شهر کرج را نازیبا ساخته است و باید از تجربه ی سایر کلانشهرها استفاده کرد.

قاسم پور با اشاره به پیگیری های جدی استاندار البرز ادامه داد: اردوگاه ماده 16 باید با همکاری دستگاه های متولی از جمله شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های پشت پرده تکدی گری در کرج باید رو شود

دست های پشت پرده تکدی گری در کرج باید رو شود