مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-08اقتصادي

عرضه مرغ در فروشگاه های زنجیره ای مقطعی نباشد


به منظور انجام تعامل و هماهنگی بیشتر و بهتر و استفاده از توان فروشگاه های زنجیره ای موجود در خوزستان جلسه ای در سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مدیران فروشگاه های زنجیره ای برگزار و در این نشست بر ادامه دار بودن توزیع مرغ گرم در فروشگاه های زنجیره ای تاکید شد.

- محمد نژادزاده مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این نشست اظهار کرد: بر اساس قانون انتزاع علاوه بر تولید، توزیع و نظارت بر محصولات کشاورزی نیز از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی انتقال یافته است.

وی افزود: فروشگاه ها باید اقلام خریداری شده شان را در سامانه ساتکا ثبت کنند و انتظار می رود با این اقدام محصولات با قیمت مصوب و رعایت شرایط لازم و شفافیت در فروشگاه ها به فروش برسند.

نژادزاده با بیان اینکه در یک هفته اخیر موفق شده ایم قیمت مرغ را در بازار تعدیل کنیم، تصریح کرد: استان خوزستان تنها استانی است که در حال حاضر مرغ منجمد در بازار آن توزیع می شود و این اقدام به منظور تنظیم بازار انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد پیگیری های لازم برای ورود مرغ کشتار روز (مرغ آماده طبخ ) از استان های دیگر صورت گرفته است.

عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان نیز در این جلسه گفت: عرضه مرغ آماده طبخ در فروشگاه های زنجیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ در فروشگاه های زنجیره ای مقطعی نباشد

عرضه مرغ در فروشگاه های زنجیره ای مقطعی نباشد