مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-08اقتصادي

شبکه فروش مهم ترین حلقه اصلی زنجیره صنعت بیمه است


دکتر علی جباری،مدیرعامل بیمه رازی در پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی شبکه فروش را مهم ترین حلقه اصلی زنجیره صنعت بیمه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بیمه رازی، پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی به ریاست علی جباری- مدیر عامل بیمه رازی و به دبیری بهمن سوری دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

در ابتدای این پنل دکتر علی جباری- رییس پنل با اشاره به اینکه برگزاری همایش های مرتبط با شبکه فروش و ارائه دیدگاه های نمایندگان صنعت بیمه تاثیر قابل توجهی بر رشد و توسعه صنعت بیمه دارد، گفت: هویت و یکی از حلقه های اصلی زنجیره صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش است که باید مشکلات این حلقه واسط میان بیمه گذاران و شبکه های بیمه هر چه سریع تر حل شود.

او با تاکید بر اینکه باید در راستای رفع دغدغه و ایجاد فضای بهتر برای شبکه نمایندگی و فروش چاره اندیشی شود، گفت: تنها چند شرکت آنلاین فروش بیمه نامه با مجوز و بدون رعایت قوانین شبکه فروش به فعالیت می پردازند که این رویه تهدیدی برای فعالان شبکه فروش محسوب می شود.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: نمایندگان و شبکه فروش آمادگی استفاده از تحول دیجیتال را دارد و به طور حتم از دیجیتالی شدن فرآیند مشاوره، صدور و پرداخت خسارت استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فروش مهم ترین حلقه اصلی زنجیره صنعت بیمه است

شبکه فروش مهم ترین حلقه اصلی زنجیره صنعت بیمه است