مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-08سياسي

آیت الله سعیدی: حضور روحانیت برای بقای حزب مؤتلفه ضروری است


امام جمعه قم اخلاص بنیانگذاران، حضور روحانیت و استفاده از جوانان را از ویژگی های حزب مؤتلفه دانست و گفت: وجود روحانیتی که به منابع شرع و ویژگی ها و جایگاه ولی فقیه آگاه باشد و آن ها را در تصمیمات اعمال کند برای بقای حزب مؤتلفه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار دبیرکل و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها مانند دیگر متن هایی که از اهل بیت(ع) برای زیارت به ما رسیده حاوی دستورالعمل ها و پیامدهایی از جمله تولی و تبری است که از نکات مهم و دقیق زیارت است.

وی با بیان اینکه احزاب باید در مرام نامه های خود به نکاتی که درخصوص تولی وتبری در زیارت نامه ها آمده است توجه کنند و در عمل به آن پایبند باشند، گفت: گاهی احزاب در مرام نامه ها چیزهایی را می نویسند که در عمل به آن پایبند نیستند اما شما به عنوان مجموعه ای که از ابتدا با امام خمینی(ره) بوده و مورد حمایت ایشان قرار داشتید شناخته می شوید و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به اخلاص و صفای باطن بنیانگذاران حزب مؤتلفه اسلامی که هیچ انگیزه ای جز کار کردن برای رضای خدا نداشتند، گفت: برخی چون پیروزی انقلاب اسلامی را دیدند حزب درست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: حضور روحانیت برای بقای حزب مؤتلفه ضروری است

آیت الله سعیدی: حضور روحانیت برای بقای حزب مؤتلفه ضروری است