مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-08اقتصادي

نباید بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است/ این حرف اثر بدی دارد


قائل به این نیستم که باید همواره بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است زیرا برخی تبلیغات در بازارهای جهانی اثر نامطلوب می گذارد.

- ، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد و معیشت مردم مهم ترین رکن پیشرفت کشور در حال حاضر است و اگر به این مسئله توجه نشود ایمان مردم از دست خواهد رفت.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فلسفه تشکیل اتاق بازرگانی ایجاد نقطه مشترک بین بخش خصوصی و دولت است تا از مراجعه انفرادی بازرگانان و تولیدکننده ها جلوگیری شود و از سوی دیگر با یک زبان مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اصلاحات قانونی بر عهده دولت و نمایندگان مجلس است لذا اگر بخش خصوصی بخواهد این مسائل را به صورت انفرادی پیگیری کند کاری حل نخواهد شد.

حسین نژاد با اشاره به بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود، گفت: امروز هر حرکتی که چرخ اقتصاد را بچرخاند با ارزش است لذا مشکلات بخش خصوصی را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: مشکلات از مجرای قانونی پیگیری می شود و نتیجه به بخش خصوصی اطلاع داده خواهد شد؛ اینکه برخی صنایع از سال 1391 مشکل مالیاتی دارند پسندیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است/ این حرف اثر بدی دارد

نباید بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است/ این حرف اثر بدی دارد