مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-08اقتصادي

«بیمه دانشجویان» با پرداخت 318 هزارتومان


کلیه دانشجویان سراسر کشور برمبنای حداقل حقوق (2 میلیون و 656 هزار تومان) و با نرخ 12درصد حق بیمه و تنها با پرداخت 318 هزار تومان می توانند تحت پوشش حمایت های تامین اجتماعی قرار گیرند.

- کلیه دانشجویان سراسر کشور برمبنای حداقل حقوق (2 میلیون و 656 هزار تومان) و با نرخ 12درصد حق بیمه و تنها با پرداخت 318 هزار تومان می توانند تحت پوشش حمایت های تامین اجتماعی قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد سلیمان منش، سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست کمیته بازاریابی طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی این اداره کل سخن می گفت، افزود: دانشجویان در حال تحصیل که فاقد بیمه هستند یا حتی تحت تکفل والدین خود بوده و از خدمات درمانی بهره مند می باشند یا به عنوان مستمری بگیر سازمان هستند می توانند با ارائه کارت دانشجویی از طریق مراجعه به شعب یا سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی es.

tamin.

ir با ارائه درخواست و احراز شرایط مقرر نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند.

سلیمان منش ماهیت آینده نگری، خدمت به جامعه ایرانی و سهم در سازندگی کشور را از نشانه های علاقه مندی دانشجویان به بیمه تامین اجتماعی دانست و تاکید کرد: بازنشستگی، داشتن سابقه پرداخت حق بیمه جهت رزومه کاری، دسترسی آسان به مزایای بیمه ای و درمانی و امید به آینده از تمایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیمه دانشجویان» با پرداخت 318 هزارتومان

«بیمه دانشجویان» با پرداخت 318 هزارتومان