مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08فرهنگي

اطلاعیه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای تامین 20 هزار تن کاغذ


معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای از واردکنندگان کاغذ برای تامین 15 هزار تن کاغذ تحریر و پنج هزار تن کاغذ بالک دعوت به عمل آورد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای از واردکنندگان کاغذ برای تامین 15 هزار تن کاغذ تحریر و پنج هزار تن کاغذ بالک دعوت به عمل آورد.

در متن دومین اطلاعیه تامین کاغذ آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تأمین کاغذ مورد نیاز نشر کتاب در سال 1400، به دلیل تأخیر بوجود آمده در تخصیص ارز و اتمام مهلت پروفرم‏ های ارائه شده از سوی شرکت‏ های واردکننده و باعنایت به تصویب مجدد تخصیص ارز ترجیحی برای واردات کاغذ، این معاونت در نظر دارد 15 هزار تن کاغذ تحریر و 5 هزار تن کاغذ بالکی حوزه نشر را تأمین کند.

لذا مجدداً از شرکت های معتبر واردکننده داخلی براساس سوابق واردات و با لحاظ قیمت و کیفیت کاغذ دعوت به ‏عمل می آورد: شرکت‏ های متقاضی واردکننده کاغذ می ‏توانند درخواست خود را به همراه پروفرم واردات کاغذ و سوابق حقوقی (شامل: اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات مربوط به هیأت مدیره و صاحبان امضاء مجاز، نشانی شرکت)، گردش مالی دو سال اخیر و سوابق تجربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای تامین 20 هزار تن کاغذ

اطلاعیه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای تامین 20 هزار تن کاغذ