مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-08حوادث

بازداشت باند حفاران عتیقه در اسدآباد


فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از بازداشت باند 6 نفره حفاران عتیقه جات در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسدآباد، افشین یاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه در خانه ای قدیمی و متروکه در سطح یکی از روستاهای تابعه شهر اسدآباد، افرادی در حال حفاری به منظور کشف عتیقه جات و آثار باستانی هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام ماموران بخش انتظامی پیرسلمان به محل، 6 نفر که در این منزل قدیمی به منظور کشف عتیقه جات و آثار باستانی در حال حفاری بودند دستگیر و دو دستگاه خودرو آنان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی ازشهروندان خواست: موارد مشکوک را در ساعات مختلف شبانه روز از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در ادامه از دستگیری 24 متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی در شهرستان اسدآباد با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، یگان های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت باند حفاران عتیقه در اسدآباد

بازداشت باند حفاران عتیقه در اسدآباد