مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-08اقتصادي

بهادری جهرمی: خط قرمز بودجه 1401 داشتن کسری بودجه است


سخنگوی دولت با بیان اینکه خط قرمز بودجه 1401 داشتن کسری بودجه است، اظهار کرد: هیچگونه اقدامی که منجر به ایجاد تورم و کسری می شود، در بودجه راه داده نشده است و همزمان سعی کردیم اقداماتی که منجر به افزایش نقدینگی و تورم می شود، - ممانعت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در گفت و گو با بخش خبری ساعت 14 شبکه یک، اظهار کرد: جهت گیری بودجه 1401 تقویت و توسعه جایگاه مردم در اقتصاد است.

در بودجه 1401 صندوقی به نام پیشرفت و عدالت پیش بینی شده که از منابع این صندوق، جهت جلب مشارکت بخش خصوصی و عمومی به منظور انجام طرح های استانی و ملی استفاده می شود.

وی افزود: در توزیع بودجه سعی شده است به آمایش سرزمینی توجه ویژه شود و در راستای افزایش عدالت در توزیع منابع در استانهای مختلف کشور به ویژه استانهای محروم باشد.

بهادری جهرمی ادامه داد: بر اساس آمایش سرزمینی موارد و طرح ها و موضوعات مورد نیاز استان در اولویت حمایت های مالی دولت قرار می گیرد و اختیار هم امسال به خود استانها واگذار می شود و تحت چارچوب های کلی اختیارات در بودجه به خود استانها واگذار شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه خط قرمز بودجه 1401 داشتن کسری بودجه است، اظهار کرد: هم هیچگونه اقدامی که منجر به ایجاد تورم و کسری بودجه می شود، در بودجه راهی به آن داده نشده است و همزمان سعی شده است اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: خط قرمز بودجه 1401 داشتن کسری بودجه است

بهادری جهرمی: خط قرمز بودجه 1401 داشتن کسری بودجه است