مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-08ورزشي

ملوان مقابل مس کرمان متوقف شد


در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 18 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که ملوان و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور مقابل تیم مس کرمان به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه و از هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور در رشت برگزار شد، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا ملوانان پس از چهار پیروزی متوالی خانگی، اولین مساوی خانگی خود را کسب کنند.

این مسابقه ، به میزبانی تیم ملوان در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای آفتابی و به دلیل رعات پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار هر 2 تیم یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند به خصوص تیم مس کرمان که در همان دقایق اولیه یک فرصت مناسب گلزنی را از دست دادند اما در دقیقه 12 توسط مهرداد آوخ به گل برتری خود دست یافتند.

پس از به ثمر رسدن این گل، ملوان بر بازی تسلط کاملی یافت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد و حتی یک بار ضربه بازیکنان این تیم به دیرک افقی برخورد کرد و در ادامه نیز این تیم موفق شد گل مساوی را به ثمر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان مقابل مس کرمان متوقف شد

ملوان مقابل مس کرمان متوقف شد