مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-08ورزشي

تساوی شاهین و پارس جنوبی در لیگ یک / برد و باخت نمایندگان بوشهر در لیگ دو


هفته نهم لیگ دسته اول کشور با تساوی بدون گل نمایندگان استان بوشهر پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته نهم لیگ دسته اول کشور بعدازظهر امروز نیز با انجام دیدارهای پیگیری شد که شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم دو نماینده استان بوشهر در این هفته مقابل حریفان خود به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری میزبان مس شهر بابک بود که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه گلی در برنداشت تا تساوی های خانگی شاگردان مهدی قنبری همچنان ادامه داشته باشد.

در ورزشگاه قوامین نیز تیم فوتبال پارس جنوبی جم مهمان سایپا بود که این دیدار نیز گلی در بر نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند تا ایمان رزاقی راد و شاگردانش با دشت یک امتیازی به جم برگردند.

در جدول رده بندی لیگ یک و در پایان هفته نهم پارس جنوبی جم با کسب 9 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز با تساوی امروز چهار امتیازی جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ هفته پنجم داشته در ادامه روند رو به جلو خود این بار در قم مقابل گل ریحان این شهر به برتری یک بر صفر دست یافت که در این دیدار مهدی چاهکوتاه زاده در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی تک گل سفیدپوشان بوشهری را به ثمر رسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی شاهین و پارس جنوبی در لیگ یک / برد و باخت نمایندگان بوشهر در لیگ دو

تساوی شاهین و پارس جنوبی در لیگ یک / برد و باخت نمایندگان بوشهر در لیگ دو