مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-08حوادث

رشد20 درصدی کشفیات مواد مخدر در گلستان/ایستگاه بازرسی جدید ایجاد شود


استاندار گلستان از رشد20 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: ایستگاه های جدید بازرسی در مبادی ورودی گلستان ایجاد شود.

- ، علی محمد زنگانه عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 10 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: ساماندهی و مدیریت معتادان متجاهر باید با استفاده از تمام ظرفیت ها در کنار اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

استاندار گلستان افزود: باید در خصوص ایجاد ایستگاه های جدید بازرسی در مبادی ورودی استان کار دقیق و کارشناسی همراه با اثربخشی در نظر گرفت تا بتوان به اهداف مورد نظر دست بافت.

وی بیان کرد: اردوگاه ماده 42 باید بر اساس قانون به عنوان اردوگاه نگهداری طویل مدت برای معتادان متجاهر و به عنوان اردوگاه سخت که شرایط بازدارندگی داشته باشد مورد توجه قرار گیرد، در غیر این صورت هدف ما افزایش زندان برای استان نیست.

زنگانه گفت: مراکز جامع توانمندسازی باید به صورت هیات امنایی اداره شوند و البته همراهی همه دستگاه های متولی در زمینه مقابله، مبارزه و فرهنگ سازی در حوزه معتادان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد20 درصدی کشفیات مواد مخدر در گلستان/ایستگاه بازرسی جدید ایجاد شود

رشد20 درصدی کشفیات مواد مخدر در گلستان/ایستگاه بازرسی جدید ایجاد شود