مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-08اقتصادي

لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، در بازدید از روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی دهگاه شهرستان بروجرد، گفت: 82 درصد از واحدهای مسکونی این روستا مقاوم سازی شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، در بازدید از روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی دهگاه شهرستان بروجرد، گفت: 82 درصد از واحدهای مسکونی این روستا مقاوم سازی شده است.

  مسعود رضایی، با اشاره به چشم انداز 10 ساله درخصوص مقاوم سازی تمام واحدهای مسکن روستایی در کشور، اظهار کرد: لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان افزایش تسهیلات مسکن روستایی تا 200 میلیون تومان را فرصتی ارزشمند در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانسته و افزود: بیش از 80 درصد واحدهای روستایی لرستان بازسازی و بهسازی شده است.

وی بر لزوم توسعه پایدار روستاهای استان تأکید و تصریح کرد: خدمت رسانی به ولی نعمتان روستایی را تا مقاوم سازی آخرین واحد فرسوده در روستاهای استان ادامه خواهیم داد.

رضایی اقدامات انجام شده در روستای دهگاه را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانست و اظهار کرد: بازسازی واحدهای فرسوده مسکن روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر، اجرای سنگ فرش معابر و دیوار حائل در این روستا اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است

لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است