مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-09اقتصادي

95 درصد روستاهای مرودشت گاز طبیعی دارد


مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که تاکنون 100 درصد جمعیت شهری و 95 درصد جمعیت روستایی شهرستان مرودشت از امکانات گاز طبیعی بهره مند شده اند.

- غلامعباس حسینی از افتتاح طرح گازرسانی به 6 روستای بخش کامفیروز دهستان خرم مکان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: روستاهای کربلایی محمدحسین، پلنگی، شیرمحمدی، شول بزی، شول بزرگ و کویین آخرین مراحل گازرسانی را سپری می کنند و در روزهای آینده مراحل تست این پروژه انجام می شود و پس از آن روستاها به تدریج به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت گاز فارس، حسینی گفت: گازرسانی به 6 روستای بخش کامفیروز با 65 هزار و 495 متر خط تغذیه و شبکه گذاری، نصب سه واحد ایستگاه تقلیل فشار گاز و 200 میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

حسینی ادامه داد: گازرسانی به 11 روستای باقی مانده در بخش کامفیروز شمالی نیز در مرحله مناقصه است و پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل گاز فارس خاطرنشان کرد: از سال 93 تاکنون 130 روستای این شهرستان از نعمت گازطبیعی برخوردار شده است و با تکمیل طرح های در دست اجرا، همه روستاهای مرودشت گازدار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد روستاهای مرودشت گاز طبیعی دارد

95 درصد روستاهای مرودشت گاز طبیعی دارد