مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-09اقتصادي

گلایه از تخصیص کم اعتبارات تکمیل محورهای چهارخطه لرستان


معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه تکمیل چهار خطه های نیمه تمام از عمده ترین مطالبات ما است، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل تخصیص کم چهار خطه های خرم آباد -نورآباد، - گودرز بابا عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اینکه تکمیل چهار خطه های نیمه تمام از  عمده ترین مطالبات ما است، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل تخصیص کم چهار خطه های خرم آباد -نورآباد،خرم آباد -کوهدشت ازنا - شازند به بهره برداری نرسیده اند.

وی افزود: اما یکی از  مهمترین مطالبات ما چهار خطه کردن محور پل دختر- اسلام آباد است که در استان به پل سیمره- بابازید معروف است، برای تکمیل این محور هزینه ده هزار میلیارد تومانی نیاز است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: مطالعات محور انجام شده اما تخصیصی ندارد، امسال قرار داد 86 میلیارد تومانی منعقد شد اما تنها یک میلیارد و نهصد میلیون تومان تخصیص پیدا کرد که در حد تجهیز کارگاه پیمانکار هم نیست.

بابا عباسی با اشاره به اینکه محور پل دختر- اسلام آباد مهمترین جاده ترانزیتی غرب کشور است بنابراین چهار خطه کردن آن ضروری است، عنوان کرد: طول این محور در لرستان 102 کیلومتر است که در گذشته هفت کیلومتر آن انجام شده و اکنون هم یازده کیلومتر آن سه خطه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از تخصیص کم اعتبارات تکمیل محورهای چهارخطه لرستان

گلایه از تخصیص کم اعتبارات تکمیل محورهای چهارخطه لرستان