مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09اجتماعي

برگزاری هفته پژوهش کانون پرورش فکری گیلان با عنوان «از مسئله شناسی تا معرفت شناسی»


سپرست کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش این مجموعه از 25 لغایت 30 آذرماه خبر داد و گفت: شعار این هفته «از مسئله شناسی تا معرفت شناسی» است.

- برگزاری هفته پژوهش کانون پرورش فکری گیلان با عنوان از مسئله شناسی تا معرفت شناسی ایسنا/گیلان سپرست کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش این مجموعه از 25 لغایت 30 آذرماه خبر داد و گفت: شعار این هفته از مسئله شناسی تا معرفت شناسی است.

سیدجلیل میرعظیمی در جمع خبرنگاران از ویژه برنامه های هفته پژوهش خبر داد و اظهار کرد: از مسئله شناسی تا معرفت شناسی شعار سیزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان درهمین حال، به گستره اجرای فعالیت های هفته پژوهش اشاره و ضمن تاکید بر برگزاری هم زمان فعالیت های حضوری و مجازی عنوان کرد: بهره گیری از تمامی فرصت ها در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری و درعین حال، همراه سازی دستگاه های فعال این حوزه، در دستورکارقراردارد.

وی در این میان با خاطرنشان کردن اهداف کانون در برگزاری این ویژه برنامه ها و تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و جستجوگری در میان مخاطبان و تشویق و حمایت از پژوهش گران عنوان کرد: فعالیت های پژوهش محور، از اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته پژوهش کانون پرورش فکری گیلان با عنوان «از مسئله شناسی تا معرفت شناسی»

برگزاری هفته پژوهش کانون پرورش فکری گیلان با عنوان «از مسئله شناسی تا معرفت شناسی»