مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-09ورزشي

آغاز اردوی مشترک تیم های ملی کاراته امید و بزرگسالان ایران


مرحله پایانی اردوی تیم های ملی کاراته بزرگسالان و امید ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان به صورت مشترک در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

- مرحله پایانی اردوی تیم های ملی کاراته بزرگسالان و امید ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان به صورت مشترک در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله پایانی اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان و رده سنی امید جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان به صورت مشترک در آکادمی ملی المپیک از عصر روز گذشته آغاز و تا اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

در رده سنی بزرگسالان، پوریا اقدسی در وزن 55- ، علی مسکینی در وزن 60- ، سید علی کریمی در وزن 67- ، علی اصغر آسیابری در وزن 75- ، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- و صالح اباذری در وزن 84+ ملی پوشان کاراته ایران در کومیته انفرادی آقایان در مسابقات شرکت خواهند کرد و در ترکیب کومیته تیمی آقایان نیز ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، کیوان بابان و مهدی عاشوری حضور خواهند داشت.

سید شهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید فرخی و حامد زیکساری مربیان تیم ملی، نعیما خواجوی نیز به عنوان مربی بدنساز تیم ملی در اردو حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی مشترک تیم های ملی کاراته امید و بزرگسالان ایران

آغاز اردوی مشترک تیم های ملی کاراته امید و بزرگسالان ایران