مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-09اقتصادي

چالش های بانکداری در عبور از کرونا


ارزیابی و مدیریت ریسک در بانک ها بر مبنای گزارش های مالی، گزارش های پایداری و تداوم فعالیت بنگاه ها نیازمند ارتقای روش ها و ابزارهای کنونی در حوزه حسابداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکسب و کارهای زیادی در ایران و جهان تغییر یافتند، برخی به تعطیلی کشانده شده و درآمد خود را تا حدود زیادی از دست دادند و صنایع مرتبط با آنها نیز با کاهش میزان فروش مواجه شدند که بر فعالیت بانک ها تاثیر منفی داشت؛ به طوری که استمهال مطالبات بانک ها، محاسبه و شناسایی ذخیره مطالبات مشکوک الوصول و ارزیابی مطالبات از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا با دشواری هایی روبه رو شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه گزارشگری پایداری مسأله چالش برانگیز امروز حسابداران است، گفت: این چالش در صنعت بانکداری به دلیل ویژگی های اصلی این صنعت، دو چندان است و برای فائق آمدن بر آن، باید روش ها و ابزارهای حوزه حسابداری برای ارزیابی و مدیریت ریسک ارتقا یابند.

در این پنل همچنین سعید جمشیدی فرد، ارتباط حسابداری و بحران آب را مورد بحث و بررسی قرار داد و بر ورود حسابداران برای محاسبه قیمت تمام شده آب در بخش های مختلف تاکید کرد.

علی هدایتی نیز در مطلبی تحت عنوان تغییرات آب و هوایی و گزارشگری سازمان ها ، نقش و وظیفه حسابداران در مواجهه با بحران های زیست محیطی و تاثیر آن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های بانکداری در عبور از کرونا

چالش های بانکداری در عبور از کرونا