مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09اقتصادي

لزوم تقویت و توسعه کسب و کازهای حوزه ICT


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT یکی از دغدغه های بسیار مهم و اساسی در این حوزه است .

- حامد سرایی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار زنجان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طول عمر دانش در حوزه ICT یک ویژگی خاص بوده، به طوری که اگر کسی امروز با دانش پنج سال گذشته کار کند، شاید نتواند در بازار موفق عمل کند، اظهار کرد: در این حوزه افراد باید با رویکرد پژوهش و مطالعه کار را پیش ببرند و در صورت به کار نبردن فناوری به تدریج از گردونه و بازار خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه فناوران حوزه ICT سطح مطالعاتی خوبی دارند هر چند که منجر به تولید مقالات آکادمیک نشود، افزود: تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT یکی از دغدغه های بسیار مهم و اساسی در این حوزه است .

این مسئول با بیان اینکه توسعه اقتصاد دیجیتال مستلزم فراهم کردن شرایط و زیرساخت های لازم است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید فراهم کند، تصریح کرد: اکنون از لحاظ دسترسی به شبکه های ارتباطی و اینترنتی در حد قابل قبولی هستیم و زیرساخت های اولیه مهیا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی، نقش آفرینان اصلی حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال هستند و آن ها می توانند در این زمینه ایفای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت و توسعه کسب و کازهای حوزه ICT

لزوم تقویت و توسعه کسب و کازهای حوزه ICT