مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-09سياسي

مقابله با سگ گردانی و بی حجابی مطالبه مازندرانی ها است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران پدیده سگ گردانی و بی حجابی را از مهمترین دغدغه های فراروی در استان ذکر کرد و مقابله با آن را مطالبه مردمی برشمرد.

- ، مهرداد محمدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) درباره عفاف و حجاب و امنیت در اماکن عمومی اظهار داشت: برخی مسائل در اماکن عمومی دغدغه مردم مؤمن استان به شمار می رود و باید نسبت به رفع آن تلاش کرد.

وی با اظهار اینکه در زمینه امنیت اماکن عمومی و تفرجگاه ها اقدامات خوبی صورت گرفته است، سگ گردانی و بی حجابی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: دستگاه های متولی باید در زمینه پای کار باشند زیرا نیروی انتظامی در این زمینه نیازمند حمایت است.

وی ادامه داد: متأسفانه سگ گردانی به یک پدیده مذموم و اپیدمی تبدیل شده و متأسفانه مراکزی برای خدمات دهی تأسیس و راه اندازی شده است.

محمدی یادآور شد: قبل از سال 92 حدود 240 رسته شغلی برای ایجاد و راه اندازی از نیروی انتظامی استعلام می گرفتند و متأسفانه اکنون این تعداد به 39 رسته شغلی کاهش یافته است و ستاد در حال پیگیری این مسئله است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به فعالیت گیم نت ها خواستار توجه و نظارت ویژه بر این رسته شغلی شد و گفت: در رسته پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با سگ گردانی و بی حجابی مطالبه مازندرانی ها است

مقابله با سگ گردانی و بی حجابی مطالبه مازندرانی ها است