مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-09اجتماعي

آموزش و پرورش کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند


استاندار کرمانشاه با اشاره به سانحه تصادف سرویس دانش آموزان در بخش ماهیدشت، گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند.

- ، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست بررسی علل سانحه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: طی بازدید روز گذشته از روند درمانی دانش آموزان در بیمارستان طالقانی کرمانشاه خانواده دانش آموزان به موضوع ساخت مدرسه جدید در روستاهای اطراف و نزدیک تر به محل زندگی دانش آموزان تاکید داشتند.

وی با اشاره به علت حادثه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بخش ماهیدشت، افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان پلیس راه استان مینی بوس حامل دانش آموزان 50 درصد و کامیون کمپرسی نیز 50 درصد در وقوع این حادثه دلخراش مقصر بوده اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخشداری ها و آموزش و پرورش استان کرمانشاه باید به صورت دائم بر روند سرویس دانش آموزان نظارت داشته باشند و بسیاری از مردم از روند کمیسیون ماده 28 سرویس مدارس بی اطلاع هستند.

بازوند بیان کرد: به علت تعداد اندک دانش آموزان هر یک از روستاهای بخش ماهیدشت یک مدرسه ایجاد شده و تمام دانش آموزان منطقه مورد نظر مراجعه می کردند اما در افکار عمومی و شبکه های مجازی علت نبود مدرسه بیان می شود که اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند

آموزش و پرورش کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند