مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-09بين الملل

امیدواری نماینده روسیه در وین نسبت به رفع اختلاف نظرها در مذاکرات برجامی


نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه یک فضای همکاری در این مذاکرات ایجاد شده است، گفت: بدیهی است که هنوز اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد، - نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه یک فضای همکاری در این مذاکرات ایجاد شده است، گفت: بدیهی است که هنوز اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد، اما همه ما با وحدت هدف پیش می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در یک پیام توییتری با اشاره به توییت اخیر رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره گفت وگوهایش با مقامات چینی و روس نوشت: همانطور که از این توییت می توانید دریابید، ما موفق به ایجاد فضای همکاری جدی با سایر همتایان خود در مذاکرات وین درباره برجام، شامل ایالات متحده شده ایم.

وی ادامه داد: این خیلی خوب است؛ البته هنوز اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد اما بدیهی است که همه ما با وحدت هدف پیش می رویم.

نماینده آمریکا در امور ایران در توییتی به گفت وگوهای اخیر خود با مقامات چین و روسیه درباره مذاکرات وین اشاره کرده و نوشته بود: ما به همکاری سه جانبه خود برای رسیدن به هدف مشترکمان مبنی بر بازگشت متقابل به برجام ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری نماینده روسیه در وین نسبت به رفع اختلاف نظرها در مذاکرات برجامی

امیدواری نماینده روسیه در وین نسبت به رفع اختلاف نظرها در مذاکرات برجامی