مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-09حوادث

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت در پردیس


فرمانده انتظامی پردیس از شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از 8 ساعت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ بهزاد عبدیان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی به اتهام قتل در فاز 8 پردیس خبر داد و اظهار داشت: با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان پردیس فردی که به دلیل اختلاف قبلی یکی از دوستانش را در فاز 8 پردیس به قتل رسانده بود در کمتر از 8 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

عبدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام و تماس عوامل بیمارستان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آنکه شخصی از اتباع بیگانه که با ضربات چاقو نیز مجروح شده است توسط دو نفر به بیمارستان منتقل می شود و سپس فوت می کند بلافاصله کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور شخص فرمانده انتظامی شهرستان و کار آگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که متهم به دلیل اختلاف با مقتول با یکدیگر درگیر شده و بوسیله ضربات چاقو وی را مجروح و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت در ادامه کار آگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که قاتل از اتباع بیگانه بوده و درصدد فراهم ِآوردن زمینه برای خروج از کشور و فرار کردن است که بلافاصله وارد عمل شده وبا به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت در پردیس

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت در پردیس