مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-09سياسي

ورود قضایی در مسأله حجاب آخرین مرحله باشد


معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: بحث حمایت قضایی در عفاف و حجاب را برای آخرین مرحله بگذارید.

تا جایی که ممکن است پرونده ای تشکیل نشده و هشدار انتظامی داده نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، قاضی اسماعیل رحمانی در همایش ضد ابتذال نیست، در وضع فعلی چه کاری باید انجام دهیم تا از این موضع خارج شویم؟ آنها راه عملی که به ذهن می رسد این است که ما به عنوان مسئول و شما به عنوان مردم عملکرد یک پارچه داشته باشیم مهمترین نکته حضور مردم در صحنه است که می تواند گره گشا باشد البته با رعایت اصول.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با بیان اینکه چند ظرفیت باید نقشه راه ما باشد، عنوان کرد: ظرفیت اول استفاده از فضای مجازی با حفظ اصول و حرمت مؤمن است اگر دیدید مسئولی را به اشتباه جایی منصوب کردند و از قدرت سوء استفاده می کند ورود پیدا کنید، ظرفیت دوم استفاده از مسئولان دلسوز است، بحث حمایت قضایی را برای آخرین مرحله بگذارید، تا جایی که ممکن است پرونده ای تشکیل نشود و هشدار انتظامی داده نشود.

چه کسی اجازه داده است خانم بدحجاب را مدیرکل خود بگذارید؟ وی تأکید کرد: ما نباید به دنبال لکه دار کردن حیثیت افراد باشیم، امر به معروف و نهی از منکر نسبت مسئولین نظام مغفور مانده است، چه کسی اجازه داده است خانم بدحجابی را مدیرکل خود بگذارید؟ آمرین به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قضایی در مسأله حجاب آخرین مرحله باشد

ورود قضایی در مسأله حجاب آخرین مرحله باشد