مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-09سياسي

بی تفاوتی به خون شهدا غیر قابل جبران است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بی تفاوتی به خون شهدا غیر قابل جبران است و هیچ کس حق ندارد به این سرمایه های معنوی پشت پا بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان پیش از ظهر پنجشنبه در مجمع نخستین کنگره بزرگداشت 3 هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: قرار نیست ما به داد شهدا برسیم بلکه باید شهدا را دعوت کنیم تا در چنین محافل و مجالسی به داد ما برسند چرا که امروز بیشترین نیاز کشور به توسعه و تقویت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

وی تصریح کرد: اگر از شهدا استمداد بطلبیم بسیاری از مشکلات و گرفتاری های ما برطرف خواهد شد و حتی به راحتی می توانیم خیر و برکت را برای کشور و منطقه خود به ارمغان بیاوریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از تدوین جدول ارزیابی فعالیت مسئولان و تعیین معیار اصلی در پایبندی به آرمان شهدا اشاره کرد و گفت: هر مدیری که بیشترین امتیاز را در پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و توجه به این سرمایه فاخر و ارزشمند به دست آورد قبول شده و گرنه از نظر دولت سیزدهم مردود به حساب می آید.

قاسمیان بی تفاوتی به خون شهدا را غیر قابل جبران توصیف کرد و افزود: در کنار مدیران دستگاه های اجرایی باید همه مردم قدردان مجاهدت شهدا و خانواده های ایثارگران باشند چرا که امروز آسیب های مختلف به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی به خون شهدا غیر قابل جبران است

بی تفاوتی به خون شهدا غیر قابل جبران است