مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-09سياسي

رسیدگی به مناطق نا برخوردار اولویت تامین اجتماعی است


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رسیدگی به مناطق نابرخوردار را اولویت این سازمان دانست و گفت: در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده کامل از ظرفیت بیمارستان های تامین اجتماعی نیازمند همکاری بیشتر دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه اعزام نیروی متخصص هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، میرهاشم موسوی پس از بازدید از شعبه تامین اجتماعی زابل در جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار زابل اظهار داشت: خدا را شاکرم که در اوایل دوره مسئولیت در سازمان تامین اجتماعی در خدمت یکی از شهرهای مهم و استراتژیک و کم برخوردار کشور هستم.

موسوی سفرهای استانی را یکی از اولویت های خود در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این سفرها مشکلات را از نزدیک می بینیم و سعی می کنیم که با مشارکت و همفکری و ارزیابی دقیق شرایط بهترین تصمیمات ممکن را برای رفع مشکلات و ارتقاء خدمات اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه آرامش خاطر و آسایش مردم هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی است، گفت: نتیجه نهایی خدمات این سازمان باید بهبود و ارتقای عدالت اجتماعی باشد و اگر در هر حوزه ای احساس می شود که از عدالت فاصله گرفته ایم باید تجدید نظر و ارزیابی مجدد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مناطق نا برخوردار اولویت تامین اجتماعی است

رسیدگی به مناطق نا برخوردار اولویت تامین اجتماعی است