مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-09فرهنگي

اینترنت و مصائب یک جشنواره آنلاین/ فیلم های «سینماحقیقت» را کجا ببینیم؟


پانزدهمین جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» در حالی آغاز شده که به نظر می رسد ضعیف بودن اینترنت مهمترین مشکل در تماشای آنلاین فیلم های این رویداد باشد.

- اینترنت و مصائب یک جشنواره آنلاین/ فیلم های سینماحقیقت را کجا ببینیم؟ پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در حالی آغاز شده که به نظر می رسد ضعیف بودن اینترنت مهمترین مشکل در تماشای آنلاین فیلم های این رویداد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته دوره چهاردهم جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران کاملاً برخط برگزار شد و این شیوه مورد استقبال بسیاری از مستندسازان و همینطور مخاطبانِ علاقه مند به مستند قرار گرفت.

نمایش آنلاین فیلم های جشنواره در پلتفرم های اینترنتی سبب شد به دایره مخاطبان سینمای مستند افزوده شود و بر همین اساس بسیاری از دست اندرکاران این سینما تاکید داشتند که حتی پس از پایان شیوع کرونا و عادی شدن اوضاع، در کنار برگزاری فیزیکی جشنواره نمایش آنلاین حذف نشود.

البته با وجود آنکه واکسیناسیون در ماه های گذشته سرعت گرفته بود، مدیران جشنواره سینما حقیقت اعلام کردند که این رویداد باز هم به صورت آنلاین برگزار می شود چرا که شیوه سال گذشته امتحان پس داده بود ولی در هفته های منتهی به این رویداد اعلام شد که جشنواره به صورت فیزیکی هم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت و مصائب یک جشنواره آنلاین/ فیلم های «سینماحقیقت» را کجا ببینیم؟

اینترنت و مصائب یک جشنواره آنلاین/ فیلم های «سینماحقیقت» را کجا ببینیم؟