مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-09حوادث

مازندران/ دستگیری هکر 19 ساله اینستاگرام با 4.5 میلیارد کلاهبرداری


با ارائه مستندات شکات مشخص شد متهم با سوء استفاده از ضعف امنیتی موجود در اکانت شاکی، دسترسی به اکانت پیدا کرد و با ارسال پیام های جعلی از سایر کاربران کلاهبرداری می کرد.

- با ارائه مستندات شکات مشخص شد متهم با سوء استفاده از ضعف امنیتی موجود در اکانت شاکی، دسترسی به اکانت پیدا کرد و با ارسال پیام های جعلی از سایر کاربران کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری جوان 19 ساله که با دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام از شهروندان مازندرانی، مبلغ 4.

5 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سامع خورشاد در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت چند تن از شهروندان مازندرانی درخصوص هک اکانت پیج اینستاگرام و کلاهبرداری از دنبال کننده های آنان تحت عنوان نیاز مالی، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شکات موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با ارائه مستندات شکات مشخص شد متهم با سوء استفاده از ضعف امنیتی موجود در اکانت شاکی، دسترسی به اکانت پیدا کرد و با ارسال پیام های جعلی از سایر کاربران کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس فتا استان مازندران اضافه کرد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد، متهم ساکن یکی از شهرهای پایتخت بوده که با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران/ دستگیری هکر 19 ساله اینستاگرام با 4.5 میلیارد کلاهبرداری

مازندران/ دستگیری هکر 19 ساله اینستاگرام با 4.5 میلیارد کلاهبرداری